Archive for Listopad, 2021

REGULAMIN VIII KONKURSU KOLĘD

WYCIECZKA INTEGRACYJNA KLAS 4 A i 4B

262543020_596405015010615_5869255028024601557_n

30 listopada uczniowie klas 4 wzięli udział w wycieczce integracyjnej do Olsztyna. Pierwszym punktem wyjazdu był Teatr Lalek. Uczniowie obejrzeli spektakl pt. „Doktor Proktor i niemal ostatnie święta”. Ukazane w humorystyczny sposób przygotowania do świąt Bożego Narodzenia zostały zakłócone przez niejakiego Thrane’a, który wykupił licencję na święta. Według jego nakazu nikt nie może ich obchodzić, jeśli najpierw nie wyda majątku w jego sklepach. Bulek, Lisa i doktor Proktor nie godzą się na tę niespotykaną niesprawiedliwość i postanawiają uratować święta. Na ich drodze stanęli m.in.: paskudne bliźniaki pana Thranego, wampirożyrafa w zegarze z kukułką, fińskie myśliwce, król, który miał zagrzybioną piwnicę, a także ponury, cierpiący na wypalenie zawodowe Święty Mikołaj. Na szczęście cała historia dobrze się skończyła. Po posiłku nadszedł czas na projekcję dydaktyczną w olsztyńskim Planetarium. „Opowieści o niebie i gwiazdach” wszystkich zainteresowały. Uczniowie dowiedzieli się ciekawych informacji na temat rozgwieżdżonego, wieczornego nieba. Poznali jego elementy – gwiazdozbiory i nazwy najjaśniejszych z gwiazd widocznych na niebie. Bardzo szybko nadszedł czas powrotu do domu. W autokarze wszystkim dopisywały humory. To był interesujący i udany dzień! Więcej »

MIEJSKI KONKURS LITERACKI POD HASŁEM „EKOLOGICZNA POEZJA” „ŚRODOWISKO TO JEST WSZYSTKO”

1638207593641abc

Miejski Konkurs Literacki pod hasłem „Ekologiczna poezja” „Środowisko to jest wszystko” został rozstrzygnięty.  Celem konkursu było między innymi rozwijanie i kształtowanie zdolności twórczych dzieci i młodzieży, poszerzanie kreatywności i wyobraźni uczestników, uwrażliwienie na piękno przyrody i konieczność jej ochrony, propagowanie postaw ekologicznych, promowanie akcji ekologicznych, rozbudzanie zamiłowania i szacunku do przyrody, rozwijanie postawy odpowiedzialności za środowisko naturalne. Więcej »

MAGIA POMAGANIA

20211125_131445

Klub Wolontariatu składa serdeczne podziękowania za okazane wsparcie rzeczowe w akcjach „Paczka dla Onkodzieciaczka”, „Pomocna dłoń” oraz „Anioły Pomagają”. Przekazane dary traktujemy jako wyraz wrażliwości, dobroci oraz chęci niesienia pomocy potrzebującym.

Wyrażając naszą wdzięczność, życzymy Państwu wszelkiej pomyślności, sukcesów oraz satysfakcji z podejmowanych przedsięwzięć.

Z wyrazami szacunku: Marta, Dorota i Aneta. Więcej »

ANDRZEJKI W KLASIE 3B

certyfikat0112

WYCIECZKA UCZ. KL. 1A i 1B DO OLSZTYNA

26 listopada klasa Ia i Ib postanowiły odwiedzić miasto Olsztyn oraz atrakcje z nim związane. Pierwszy przystanek to Muzeum Przyrodnicze. Dzieci zwiedzały wystawę zwierząt oraz uczestniczyły w warsztatach na temat „Jak zwierzęta przygotowują się do zimy?”. Podczas lekcji zostały omówione różne sposoby przygotowania się zwierząt do trudnych warunków zimowych, a także czy trzeba pomagać zwierzętom zimą i jak to zrobić. Drugi przystanek to teatr lalek. Tam dzieci obejrzały świąteczny spektakl pt. „Doktor Proktor i niemal ostatnie święta”.  Ostatni przystanek to Planetarium. Uczniowie poznali sekrety planet, ich podobieństwa i różnice. Mieli okazję obejrzeć film „Polaris”. To mądry i piękny film animowany, który poprzez wciągającą historię przybliżył dzieciom różne rodzaje ciał niebieskich i wprowadził pojęcie ruchu obrotowego Ziemi oraz najważniejsze elementy metody naukowej. Zwieńczeniem wycieczki był obiad w restauracji „OAZA”. Każdy z uczestników wycieczki wrócił zadowolony i pełny wrażeń.

szkoladohymnudyplom

DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA

262179911_288763573027043_407489033536488958_n Więcej »

WYCIECZKA KLAS ÓSMYCH DO TRÓJMIASTA

IMG-20211119-WA0005

W dniach 18 i 19 listopada, klasy 8a i 8b wybrały się na wycieczkę do Gdyni i Gdańska. Już od samego początku wszystkim dopisywały dobre humory. Podróż wypełniona śpiewami i rozmowami upłynęła nam bardzo szybko. Nagle znaleźliśmy się w Muzeum II Wojny Światowej. Już sam budynek zrobił na nas olbrzymie wrażenie, a samo muzeum rzeczywiście okazało się bardzo nowoczesne. Trzy godziny spędzone w muzeum były cudowną lekcją historii.

Mimo, że bardzo ciekawie, to jednak zrobiło się nam odrobinę smutno i refleksyjnie dlatego też, zaraz po obiedzie, dla równowagi, mogliśmy nieco odreagować nasze emocje podczas zabawy eksperymentami w Centrum Nauki Experyment w Gdyni. Wymęczeni, w końcu, dotarliśmy do Schroniska Młodzieżowego, gdzie teoretycznie mieliśmy odpocząć i zbierać siły na następny dzień.  My jednak mieliśmy inne plany, w pokojach urządziliśmy sobie spotkania i zabawy integracyjne. Tak więc nie wszystkim udało się porządnie wypocząć, a następny dzień miał być równie wyczerpujący. W piątek zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy w kierunku Europejskiego Centrum Solidarności, udało nam się po drodze zobaczyć jeszcze Fort Grodzisko i Górę Gradową. W Centrum Solidarności czekała na nas kolejna lekcja historii i solidarności. Już bardzo zmęczeni i wyczerpani wybraliśmy się jeszcze na spacer po starym mieście. Po uzupełnieniu zapasów energii, pysznym obiadem, udaliśmy się na spacer po Westerplatte. W drodze powrotnej, nie pozwoliliśmy nikomu spać i odpoczywać i nadal kontynuowaliśmy wesołą zabawę połączoną ze słuchaniem i śpiewaniem naszych ulubionych piosenek. Dziękujemy naszym opiekunkom za wyrozumiałość i organizację wycieczki, staraliśmy się być bardzo grzeczni i liczymy na kolejny równie udany wyjazd. Więcej »

KLUB WOLONTARIATU PROSI O WŁĄCZENIE SIĘ W AKCJE

received_566574494400676

Klub Wolontariatu działający w naszej szkole prosi o wsparcie akcji, które są prowadzone w tym miesiącu. Współpracujemy z Drużyną Szpiku oddział Barciany przy realizacji ” Szpikowa Paczka dla Onkodzieciaczka” oraz „Pomocna Dłoń”.  Chcielibyśmy również wesprzeć akcję zaproponowaną przez Panią Barbarę Graczyk – ” Paczuszka dla maluszka”. Otoczyliśmy również naszą pomocą rodzinę w potrzebie z miejscowości Mołtajny. Wszystkie potrzebne rzeczy zawarliśmy w powyższym plakacie. Liczymy na Wasze (uczniów i rodziców) wsparcie. Akcję przedłużamy do 25 listopada.

Dziękujemy

ZAJĘCIA PLASTYCZNE KL. 3B – WYDZIERANKA „MAGICZNA RODZINA”